Perfume Paradise Blim

Wednesday, April 14, 2010

MIOR "MIRACLE SOAP"







Untuk Pengetahuan Semua...






Saya juga telah menjadi dealer MIOR dan juga telah pun BerMior hampir 2 bulan.

Di pejabat saya ramai kawan-kawan menegur akan perubahan kulit wajah saya. Tenyata BerMior amat berkesan dan berbaloi-baloi. Dahulu kulit muka saya berminyak dan liang pori kulit muka terbuka tetapi kini telah pun mengecil. Saya amat berpuas hati dengan perubahan kulit muka wajah saya.

Ramai juga orang bertanya kepada saya tentang perubahan kulit wajah BOS saya. Bos saya berumur 50 tahun. Saya mengatakan dia telah pun BerMior juga seperti saya. Cik Asmawati pegawai saya di pejabat telah menegur akan perubahan wajah kulit saya dengan berkata "kaklong...kaklong pakai apa ya? pakai botox ya atau pun pakai susuk???wajah kaklong lain le berseri dan tegang..." saya hanya tersenyum dan berkata "kaklong telah BerMior....

Untuk pengetahuan semua sabun muka MIOR ini amat banyak keistimewaannya diantaranya:

1. Mengecilkan liang pori kulit muka

2. Menghilangkan jerawat

3. Menghilangkan bintik-bintik hitam, parut-parut demam campak, semua parut, bintik hitam dihidung dan macam-macam lagi.

4. Menegangkan kulit muka dan banyak tempat lagi boleh ditegangkan....

5. DLL...

So apa lagi marilah kita beramai-ramai BERMIORRR...
Sesiapa yang berminat sila hubungi saya di talian 019-3695579 atau emailkan kepada saya di sriputeri77@yahoo.com
1 bar sabun MIOR RM259
1/2 RM130
1/4 RM70
1/8 RM40

Dalam masa hanya seminggu jika anda memakai MIOR anda akan merasa keajaibannya...
So tunggu apa lagi mari kita BERMIORRR...










No comments:

Post a Comment